jag pallar inte mer.

Jag mår så psykiskt jävla dåligt just nu.  Och jag vet inte vad jag skall göra för att må bättre eller ställa allt till rätta. Det här funkar inte längre, det är det enda jag är säker på nu. Allt annat är så jävla oklart och jag stör mig på det som in i helvete. Jag vill vara säker. För allt som händer mej nu och allt som har hänt önskar jag inte ens att min värsta fiende skall råka ut för. Jag har tänkt det så många gånger och fantiserat, jag har tänkt göra det men när jag verkligen tänker efter så är det inte värt att försvinna, just nu skulle det vara jävligt skönt, men sen vet jag att jag skulle ångra mig. Och jag vill inte göra så mot min familj, för även om det inte känns så eller har verkat så, så vet jag att dom älskar mig. Och jag vill lyckas här i världen, jag vill inte dö utan att ha lyckats med något, det är mitt mål och det är det enda som får mig att fortsätta.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida/blogg:

skriv din komentar:

Trackback